O Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, financiado polos Fondos NextGenerationEU da Unión Europea, pretende paliar o impacto económico e social provocado pola irrupción da COVID-19, así como apoiar a recuperación económica. As medidas que constitúen dito plan permitirán a realización de reformas estruturais nos próximos anos e posibilitarán que a recuperación da economía tras a pandemia non deixe a ninguén atrás.
O Mecanismo para a Recuperación e a Resiliencia (MRR) é o núcleo do Fondo de Recuperación, que financia investimentos e reformas estruturais para un futuro máis verde, dixital, igualitario e cohesionado.
O Plan contempla no Compoñente 19 «Plan Nacional de Competencias Dixitais», encadrado na política panca VII «Educación e coñecemento, formación continua e desenvolvemento de capacidades», diversas actuacións encamiñadas a garantir a inclusión dixital, avanzando no desenvolvemento das competencias básicas da cidadanía para que todas as persoas poidan aproveitar as oportunidades sociais, económicas e ambientais que ofrecen as novas tecnoloxías.
No Compoñente 19 encóntrase a Liña de Investimento 1 «Competencias dixitais transversais» e dentro está a Medida 3 consistente na «Formación da cidadanía en materia de competencias dixitais». Dita Medida está vinculada ao cumprimento dos obxectivos números 286 e 288. O obxectivo n.º 286 establece que, respecto aos fondos destinados a esta Medida, «alomenos o 75 % do orzamento deberá estar comprometido para accións baixo a inversión de formación da cidadanía en competencias dixitais». O prazo establecido para o cumprimento deste obxectivo chega ata o cuarto trimestre de 2023. Pola súa parte, o obxectivo n.º 288 establece que, para o 30 de xuño de 2026, España deberá ter «2.600.000 cidadáns formados en competencias dixitais, de acordo coas accións da medida».
Dentro deste obxectivo, o programa “Competencias Dixitais para a Infancia” (CODI) ten a meta de formar a 950.000 nenos, nenas e adolescentes en situación de vulnerabilidade, ofrecendo formación básica en competencias dixitais a nenos e nenas de 9 a 13 anos e adolescentes de 14 a 17 anos, priorizando a aqueles en situacións de pobreza, vulnerabilidade, zonas rurais, con discapacidade ou ex tutelados. Non obstante, os programas estarán abertos á participación de toda nena, neno ou adolescente no rango de idade para garantir a inclusividade e evitar a estigmatización.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán