De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en adiante RGPD), informámoslle de que os seus datos persoais serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia co fin de posibilitar e asegurar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes presentadas ante as unidades do Departamento. Adicionalmente serán tratados pola División de Tecnoloxías e Servizos da Información na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia).
Préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a xestión dos datos dos cidadáns na súa relación co Ministerio de Xuventude e Infancia.
- ¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?
Responsable do tratamento - División de Tecnoloxías e Servizos da Información
Unidade da Subsecretaría de Xuventude e Infancia
C/Alcalá 27, 28014, MADRID.
divisiontic@juventudeinfancia.gob.es- ¿Cal é a información de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?
Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaría de Xuventude e Infancia
C/Alcalá 27, 28014, MADRID.
dpd@juventudeinfancia.gob.es- ¿Quen son as persoas interesadas?
A cidadanía, persoas físicas, incluídas as representantes de persoas xurídicas, que se relacionen co Ministerio de Xuventude e Infancia no exercicio dos seus dereitos e obrigas a través de trámites ou procedementos ofrecidos por este tales como consultas, queixas ou suxestións, solicitude de subvencións, etc.
- ¿Que datos imos tratar da persoa interesada?
Os datos identificativos mínimos e imprescindibles para poder cumprir coa finalidade do tratamento, e que permitan ofrecer á cidadanía a información administrativa necesaria para facilitar o acceso ao coñecemento dos seus dereitos e obrigas, así como ao uso dos bens e servizos públicos, de conformidade co establecido no Real Decreto 208/1996, do 9 de febreiro, polo que se regulan os servizos de información administrativa e atención á cidadanía. É dicir, datos tales como nome, apelidos, correo electrónico, Comunidade Autónoma, dirección de notificación en caso de querer que se realice de forma presencial, teléfono, etc.
- ¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?
Na Subsecretaría de Xuventude e Infancia trataremos os datos persoais facilitados polas persoas físicas á hora de realizar calquera trámite, presencial ou electrónicamente, vinculado a un servizo ou procedemento administrativo para facilitar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes, tales como solicitude de información ou autorización, exercicio dos seus dereitos, presentar unha queixa, unha reclamación ou unha suxestión, etc.
- ¿Canto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?
Os datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recabaron, sendo de aplicación o previsto na normativa de arquivos e documentación.
Dito prazo nunca excederá dos dez anos tras a resolución firme da última solicitude ou trámite realizado por vostede con algunha das unidades do Departamento.
- ¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?
O tratamento dos seus datos é necesario para o cumprimento dunha misión realizada no interese público ou no exercicio de poderes públicos por parte do Ministerio de Xuventude e Infancia (artigo 6.1.e do RGPD), e é necesario para dar cumprimento a unha obriga legal atribuída a este Departamento en xeral, e a División de Tecnoloxías e Servizos da Información da Subsecretaría en particular, como responsable do tratamento destes (artigo 6.1.c do RGPD) a través da seguinte normativa:
- Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
- Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
- Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
- Lei 37/2007, do 16 de novembro, sobre reutilización da información do sector público.
- RD 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado. Capítulo IV Programa de queixas e suxestións.
- Real Decreto 208/1996, do 9 de febreiro, polo que se regulan os servizos de información administrativa e atención á cidadanía.
Os datos aportados mediante os formularios dispoñibles para presentar unha solicitude fronte a calquera órgano do Ministerio de Xuventude e Infancia son os mínimos e imprescindibles para poder cumprir co fin do tratamento, que non é outro que permitir o rexistro, a tramitación da solicitude vinculada a un trámite ou procedemento e a pertinente comunicación.
- ¿A quen se comunicarán os seus datos?
Os referidos datos serán obxecto de tratamento ou de cesión ás unidades do departamento ministerial que resulten competentes por razón da materia (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia), así como outras unidades, departamentos, axencias ou organismos autónomos con competencia na materia e ante requerimento (Axencia Española de Protección de Datos, CCN, órganos xudiciais, etc).
- ¿Serán transferidos os meus datos internacionalmente?
Os seus datos persoais non se comunicarán a terceiros, nin está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso do afectado, salvo naqueles casos legalmente previstos.
- ¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
- Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos tratando datos persoais que lle concernen, ou non
- As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
- En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e adxuntar xunto á solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición debe ir acompañado de expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, sen ser válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou xa que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, salvo que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
- Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos persoais, cando:
- Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
- Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleu e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, no seu caso unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
- Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratar os seus datos son lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
- Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
- Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere que non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en c/ Jorge Juan 6, 28001 MADRID.
- ¿Que medidas de seguridade se aplican?
As medidas de seguridade implantadas corresponden coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán