De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, de 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en relación ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en adiante RGPD), informámoslle de que os seus datos persoais serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar e asegurar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes presentadas ante as unidades do Departamento. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións, en calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, de 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia).
Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a xestión dos datos en relación ao Dereito de petición.
- ¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?
Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións
Unidade da Secretaría Xeral Técnica da Subsecretaría de Xuventude e Infancia
C/Alcalá 27, 28014, MADRID.
sgrrip@juventudeinfancia.gob.es- ¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?
Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaría de Xuventude e Infancia
C/Alcalá 27, 28014, MADRID.
dpd@juventudeinfancia.gob.es- ¿Quen son as persoas interesadas?
As persoas que exercen o dereito e, de ser o caso, outras terceiras persoas interesadas no procedemento como titulares de dereitos ou intereses lexítimos.
- ¿Que datos imos tratar da persoa interesada?
Aqueles que acreditan a identidade da persoa solicitante, a nacionalidade se a tivese, e o lugar ou medio elixido para a práctica de notificacións. No caso de peticións colectivas, deben ser asinadas por todas as persoas peticionarias, debendo figurar, xunto á sinatura de cada unha delas o seu nome e apelidos.
- ¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?
Contestación e tramitación dos procedementos de exercicio dereito de petición recollido no artigo 29 da Constitución Española e desenvolvido na Lei Orgánica 4/2001, que pode exercer toda persoa natural ou xurídica nos termos previstos na dita lei orgánica.
- ¿Canto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?
Serán conservados durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recabaron, sen prexuízo do que dispoña a normativa de arquivos e documentación.
Os datos serán conservados durante o prazo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recabaron e para determinar as posibles responsabilidades que se puidesen derivar da mesma. Será de aplicación a normativa de arquivos e patrimonio documental español.
- ¿Que lexitima a Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?
- Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, de 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en relación ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos: 6.1.c) obrigación legal do responsable.
- Art. 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
- Lei Orgánica 4/2001, de 12 de novembro, reguladora do Dereito de Petición.
- Real Decreto 211/2024, de 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia.
- ¿A quen se comunicarán os meus datos?
Toda persoa natural ou xurídica, independentemente da súa nacionalidade, pode exercer o dereito de petición, individual ou colectivamente, nos termos e cos efectos establecidos pola presente Lei.
- ¿Transferiranse os meus datos internacionalmente?
Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso da persoa afectada, agás naqueles casos legalmente previstos.
- ¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
- Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre si na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos tratando datos persoais que lles concirnan, ou non.
- As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
- En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e adxuntar xunto á solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición debe ir acompañado de expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, sen ser válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou dado que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, agás que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
- Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos persoais, cando:
- Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
- Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, caso no cal unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
- Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratar os seus datos lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
- Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
- Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere que non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en c/ Jorge Juan 6, 28001 MADRID.
- ¿Que medidas de seguridade se aplican?
As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, de 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán