Información adicional respecto ao tratamento de datos persoais para a xestión de expedientes xudiciais e outras relacións coa administración de xustiza

De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en canto ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en diante RGPD), informámoslle que os seus datos persoais serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar e asegurar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes presentadas ante as unidades do Departamento. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia). 

Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a xestión dos datos en relación aos expedientes xudiciais e outras relacións coa Administración da Xustiza.

¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?

Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións 
Unidade da Secretaría Xeral Técnica da Subsecretaría de Xuventude e Infancia                
Rúa Alcalá 27, 28014, MADRID.              
sgrrip@juventudeinfancia.gob.es

¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?

Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaria de Xuventude e Infancia        
Rúa Alcalá 27, 28014, MADRID.        
dpd@juventudeinfancia.gob.es

¿Quen son as persoas interesadas?

As persoas recorrentes e reclamantes e no seu caso, outras terceiras persoas interesadas no procedemento como titulares de dereitos ou intereses lexítimos.

¿Que datos imos tratar da persoa interesada?

Nome e apelidos, DNI/NIF, dirección postal e electrónica, teléfono, sinatura, sinatura electrónica.

¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?

Remisión de expediente administrativo e comparecencia en xuízo contencioso administrativo contra as resolucións dos recursos administrativos que se tramitaran na Subdirección.

¿Canto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?

Conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recolleron, sen prexuízo do que dispoña a normativa de arquivos e documentación. 

Os datos serán conservados durante o prazo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recolleron e para determinar as posibles responsabilidades que se puideran derivar da mesma. Será de aplicación a normativa de arquivos e patrimonio documental español.

¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?
  • Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en canto ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos: 6.1.c) obriga legal do responsable. 
  • Art. 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.  
  • Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da Xurisdición Contencioso-Administrativa.
  • Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia.
¿A quen se comunicarán os meus datos?

As persoas recorrentes e reclamantes e, cando proceda, os seus representantes e outras terceiras persoas interesadas no procedemento, órganos administrativos e/ou xudiciais.

¿Transferiranse os meus datos internacionalmente?

Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso da persoa afectada, salvo naqueles casos legalmente previstos.

¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
  • Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos tratando datos persoais que lle concirnan, ou non.
  • As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
  • En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e achegar xunto á solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición ha de ir acompañado de expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, sen ser válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou dado que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, salvo que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
  • Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos persoais, cando:
    • Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
    • Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, caso no cal unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
    • Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratar os seus datos son lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
  • Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
  • Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web  (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en rúa Jorge Juan 6, 28001 MADRID. 
¿Que medidas de seguridade se aplican?

As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.

Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán