De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en canto ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en diante RGPD), informámoslle que os seus datos persoais serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar e asegurar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes presentadas ante as unidades do Departamento. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia).
Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a xestión dos datos en relación aos expedientes xudiciais e outras relacións coa Administración da Xustiza.
- ¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?
Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións
Unidade da Secretaría Xeral Técnica da Subsecretaría de Xuventude e Infancia
Rúa Alcalá 27, 28014, MADRID.
sgrrip@juventudeinfancia.gob.es- ¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?
Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaria de Xuventude e Infancia
Rúa Alcalá 27, 28014, MADRID.
dpd@juventudeinfancia.gob.es- ¿Quen son as persoas interesadas?
As persoas recorrentes e reclamantes e no seu caso, outras terceiras persoas interesadas no procedemento como titulares de dereitos ou intereses lexítimos.
- ¿Que datos imos tratar da persoa interesada?
Nome e apelidos, DNI/NIF, dirección postal e electrónica, teléfono, sinatura, sinatura electrónica.
- ¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?
Remisión de expediente administrativo e comparecencia en xuízo contencioso administrativo contra as resolucións dos recursos administrativos que se tramitaran na Subdirección.
- ¿Canto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?
Conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recolleron, sen prexuízo do que dispoña a normativa de arquivos e documentación.
Os datos serán conservados durante o prazo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recolleron e para determinar as posibles responsabilidades que se puideran derivar da mesma. Será de aplicación a normativa de arquivos e patrimonio documental español.
- ¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?
- Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en canto ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos: 6.1.c) obriga legal do responsable.
- Art. 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
- Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da Xurisdición Contencioso-Administrativa.
- Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia.
- ¿A quen se comunicarán os meus datos?
As persoas recorrentes e reclamantes e, cando proceda, os seus representantes e outras terceiras persoas interesadas no procedemento, órganos administrativos e/ou xudiciais.
- ¿Transferiranse os meus datos internacionalmente?
Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso da persoa afectada, salvo naqueles casos legalmente previstos.
- ¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
- Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos tratando datos persoais que lle concirnan, ou non.
- As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
- En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e achegar xunto á solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición ha de ir acompañado de expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, sen ser válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou dado que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, salvo que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
- Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos persoais, cando:
- Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
- Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, caso no cal unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
- Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratar os seus datos son lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
- Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
- Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en rúa Jorge Juan 6, 28001 MADRID.
- ¿Que medidas de seguridade se aplican?
As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán