Información adicional respecto ao tratamento de datos persoais para a xestión editorial de publicacións oficiais

De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consejo, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en diante RGPD), informámoslle de que os datos persoais facilitados polas persoas empregadas ou representantes de persoas xurídicas serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar e asegurar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes presentadas ante as unidades do Departamento. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia).

Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a xestión dos datos en relación á edición de publicacións oficiais.

¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?

Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións 
Unidade da Secretaría Xeral Técnica da Subsecretaría de Xuventude e Infancia 
C/Alcalá 27, 28014, MADRID. 
sgrrip@juventudeinfancia.gob.es

¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?

Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaría de Xuventude e Infancia 
C/Alcalá 27, 28014, MADRID. 
dpd@juventudeinfancia.gob.es

¿Quenes son as persoas interesadas?

Autores e autoras, empresarios e empresarias individuais e representantes de persoas xurídicas.

¿Que datos imos tratar da persoa interesada?

Nome e apelidos, teléfono, correo electrónico, dirección postal, datos laborais e bancarios.

¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?

Xestión editorial das publicacións oficiais editadas no ámbito do Ministerio de Xuventude e Infancia e o Instituto da Xuventude.

¿Canto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?

Conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recabaron e para determinar as posibles responsabilidades que se puidesen derivar da dita finalidade e do tratamento dos datos. Será de aplicación o disposto na normativa de arquivos e documentación.

Os datos económicos desta actividade de tratamento conservaranse ao abeiro do disposto na Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria.

¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?
  • Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos: 6.1.c) obriga legal do responsable.
  • Art. 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
  • Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Régimen Xurídico do Sector Público.
  • Real Decreto 118/2001, do 9 de febreiro, de ordenación de publicacións oficiais.
  • Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia.
¿A quen se comunicarán os meus datos?

Non hai previstas cesións ou comunicacións de datos.

¿Transferiranse os meus datos internacionalmente?

Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso do afectado, salvo naqueles casos legalmente previstos.

¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
  • Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos tratando datos persoais que lle afecten, ou non
  • As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
  • En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e adxuntar xunto coa solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición debe ir acompañado da expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, sen ser válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou dado que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, salvo que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
  • Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus dados persoais, cando:
    • Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
    • Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para fins que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, caso no que unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
    • Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratalos son lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
  • Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
  • Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en c/ Jorge Juan 6, 28001 MADRID.
¿Que medidas de seguridade se aplican?

As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.

Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán