Información Adicional respecto do Tratamento de Datos Persoais para a Xestión dos Recursos Administrativos de Responsabilidade Patrimonial e revisións de oficio

De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en adiante RGPD), informámolo de que os datos persoais facilitados ou obtidos de vostede serán tratados pola Dirección Xeral do Ministerio de Xuventude e Infancia co fin de posibilitar e asegurar a xestión, tramitación e posterior comunicación das solicitudes presentadas ante as unidades do Departamento no ámbito dos recursos administrativos, expedientes de revisión e reclamacións. Adicionalmente, serán tratados por esta, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias asignadas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia). Os seus datos persoais non se comunicarán a terceiros, nin está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso do afectado, salvo naqueles casos legalmente previstos.

Adicionalmente, préstase a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a Xestión dos Recursos Administrativos de Responsabilidade Patrimonial que se interpongan.

Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?

Responsable do tratamento – Subdirección Xeral de Recursos, Relacións Internacionais e Publicacións.  
Rúa Alcalá, 27. 28014 Madrid    
subsecretaria@juventudeinfancia.gob.es

Delegado de Protección de Datos - Subsecretaría de Xuventude e Infancia  
R/ Alcalá 27, 28014, MADRID.  
dpd@juventudeinfancia.gob.es

Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?

Na Subsecretaría de Xuventude e Infancia trataremos os datos persoais facilitados polas persoas físicas á hora de realizar calquera trámite, presencial ou electrónicamente, vinculado ao ámbito dos recursos administrativos, expedientes de revisión e reclamacións a fin de poder rexistrar, xestionar e tramitar aquelas que se interpongan contra os actos administrativos e resolucións que se diten polo Ministerio e Organismos adscritos: Instrución, Proposta de Resolución, Remisión aos Tribunais dos expedientes e Consulta.

Canto tempo serán conservados os meus datos nos Sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?

Os datos serán conservados durante o prazo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recolleron e para determinar as posibles responsabilidades que se puideran derivar da mesma. Será de aplicación a normativa de arquivos e patrimonio documental español.

Os datos conservaranse de forma indefinida ou a que se determine no seu caso. Expedientes de recursos administrativos segundo ditame 38/2016 CSCDA. Expedientes de responsabilidade patrimonial segundo ditame 22/2017 CSCDA

Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?

O tratamento dos seus datos é necesario para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia (artigo 6.1.e do RGPD) e é necesario para dar cumprimento a unha obrigación legal atribuída á Subsecretaría de Xuventude e Infancia como responsable do tratamento destes (artigo 6.1.c do RGPD) a través da seguinte normativa:

  • Lei 39/2015, do 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
  • Lei 29/1998, do 13 de xullo, Reguladora da Xurisdición Contencioso-Administrativa

Os datos aportados mediante os formularios dispoñibles para o exercicio dos dereitos citados fronte á Subsecretaría de Xuventude e Infancia, son os mínimos e imprescindibles para poder cumprir co fin do tratamento, que non é outro que permitir o rexistro, a tramitación e a pertinente comunicación das actuacións e resolucións administrativas.

A que destinatarios se comunicarán os seus datos?

Os referidos datos non serán obxecto de tratamento ou de cesión a terceiros. Só se comunicarán ás unidades do Departamento ministerial que resulten competentes por razón da materia (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia), así como outras unidades, Departamentos, Axencias ou Organismos Autónomos con competencia na materia e ante requeremento (Axencia española de Protección de Datos, Consello de Transparencia e Bo Goberno, órganos xudiciais, etc).

Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
  • Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se nos Servizos Centrais estamos a tratar datos persoais que lle concernan, ou non.
  • As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
  • En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e adxuntar xunto á solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición debe ir acompañado da expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, sen ser válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou dado que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, salvo que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
  • Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos persoais, cando:
    • Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
    • Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, nese caso unicamente conservaranse para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
    • Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratar os seus datos son lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
  • Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
  • Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en r/ Jorge Juan 6, 28001 MADRID.