Información e atención á cidadanía

Consultas xerais

OFICINA DE INFORMACIÓN E ATENCIÓN A CIDADANÍA (OIAC) ofrece aos cidadáns a información administrativa necesaria que lles permite o acceso ao coñecemento dos seus dereitos e obrigacións, así como á utilización dos bens e servizos públicos, de conformidade co establecido no Real Decreto 208/1996, do 9 de febreiro, polo que se regulan os servizos de información administrativa e atención a cidadanía.   

A atención cidadá para recibir información xeral do Ministerio de Xuventude e Infancia, a súa estrutura organizativa e o funcionamento ordinario dos servizos realizarase a través do correo a tal fin (oiac@juventudeinfancia.gob.es) ou a través dos seguintes formularios:

     -    En liña accedendo a este formulario             
     -   Descargar formulario para presentar a súa solicitude presencialmente

Queixas e Suxestións do Ministerio de Xuventude e Infancia.

Segundo o disposto no Artigo 15 do Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, as cidadás e os cidadáns poderán formular as súas queixas ou suxestións presencialmente, por correo postal ou por medios telemáticos.

As queixas e suxestións relativas a calquera unidade do Ministerio de Xuventude e Infancia poden xestionarse electronicamente ou de forma presencial no Rexistro do Ministerio situado no Paseo do Prado 18-20 de Madrid e en calquera dos Rexistros autorizados no apartado 4 do artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas ou por correo postal.

Formule a súa queixa ou suxestión a través do Rexistro Electrónico Xeral da Administración Xeral do Estado

Descargar formulario para presentar a súa queixa presencialmente.

Recibida a queixa ou suxestión, xa sexa por medios electrónicos ou presencial, a Unidade Responsable correspondente deberá informar a cidadanían no prazo de 20 días hábiles. O transcurso de dito prazo poderá suspenderse no caso de que deba requirirse ao interesado para que, nun prazo de 10 días hábiles, formule as aclaracións necesarias para a correcta tramitación da queixa ou suxestión.

Se transcorrido o prazo non se obtivera ningunha resposta, o interesado poderá dirixirse á Inspección Xeral de Servizos do Ministerio de Xuventude e Infancia por correo electrónico á dirección inspeccionservicios@juventudeinfancia.gob.es a fin de coñecer os motivos que orixinaron a falta de contestación e para que dita Inspección propoña, no seu caso, aos órganos competentes a adopción das medidas oportunas.

Oficina de Rexistro do Ministerio de Xuventude e Infancia:

Paseo do Prado 18-20 (28071-Madrid)

Atención telefónica e presencial da Oficina de Asistencia en Materia de Rexistros:

  • Horario de inverno (do 16 de setembro ao 15 de xuño)
    • Luns a venres: 9:00 a 17:30 h.
  • Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro)
    • Luns a venres: 8:00 a 15:00 h.
  • Os días 24 e 31 de decembro a Oficina de Atención ao Público de Paseo do Prado 18-20 permanecerá pechada.
  • Teléfonos: 
    • 915 96 42 62 / 915 96 10 92 (só atenderase para información sobre asistencia en materia de rexistros)

Non será necesaria cita previa para a atención presencial na entrega de documentación aínda que seguirá existindo para quenes desexen solicitala que será exclusivamente a través do seguinte correo electrónico: citaregistro@dsca.gob.es facilitando nome e apelidos, DNI, teléfono de contacto, correo electrónico e trámite solicitado.

Normativa sobre rexistro de documentos

  • Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
  • Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público
  • Real Decreto 772/1999, do 7 de maio, polo que se regula a presentación de solicitudes, escritos e comunicacións ante a Administración Xeral do Estado, a expedición de copias de documentos e devolución de orixinais e o réxime das oficinas de rexistro, en redacción dada polo Real Decreto 209/2003, do 21 de febreiro, polo que se regulan os rexistros e notificacións telemáticas, así como a utilización de medios telemáticos para a substitución da achega de certificados pola cidadanía

Ligazóns

Datos Persoais

Consultar a información na sección de datos persoais.

Plan de Medidas de Impulso da Reutilización da Información do Ministerio de Xuventude e Infancia

A Lei 37/2007, do 16 de novembro, sobre reutilización da información do sector público, así como o Real Decreto 1495/2011 que desenvolve dita lei, establecen a regulación aplicable á reutilización da información elaborada ou custodiada polas instancias públicas, en base á potencialidade que lle outorga o desenvolvemento da sociedade da información, o gran interese para as empresas á hora de operar nos seus ámbitos de actuación, contribuír ao crecemento económico e á creación de emprego, e para a cidadanía como elemento de transparencia e guía para a participación democrática.

Na disposición adicional primeira da Lei 37/2007 establécese que os Ministerios desenvolverán plans e programas de actuacións dirixidos a facilitar a reutilización da información do sector público co obxectivo de promover o crecemento do sector de contidos dixitais, podendo establecer co resto das Administracións públicas os mecanismos de colaboración que se consideren pertinentes para a consecución de dito obxectivo.

Resolución da Subsecretaría de Xuventude e Infancia pola que se establece o plan de Medidas de Impulso da Reutilización da Información do Ministerio de Xuventude e Infancia.

Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán