Consultes generals
L'OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OIAC) ofereix als ciutadans la informació administrativa necessària que els permet l'accés al coneixement dels seus drets i obligacions, així com a la utilització dels béns i serveis públics, de conformitat amb el que estableix el Reial decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció al ciutadà.
L'atenció ciutadana per a rebre informació general del Ministeri de Joventut i Infància, la seua estructura organitzativa i el funcionament ordinari dels serveis es farà a través del correu a tal fi (oiac@juventudeinfancia.gob.es) o a través dels següents formularis:
- En línia accedint a aquest formulari
- Descarregar formulari per a presentar la seua sol·licitud presencialment
Queixes i Suggeriments del Ministeri de Joventut i Infància
Segons el que disposa l'article 15 del Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat, les ciutadanes i els ciutadans podran formular les seues queixes o suggeriments presencialment, per correu postal o per mitjans telemàtics.
Les queixes i suggeriments relatives a qualsevol unitat del Ministeri de Joventut i Infància poden gestionar-se electrònicament o de forma presencial en el Registre del Ministeri situat al Pº del Prado 18-20 de Madrid i en qualsevol dels Registres autoritzats en l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques o per correu postal.
Descarregar formulari per a presentar la seua queixa presencialment.
Rebut la queixa o suggeriment, ja siga per mitjans electrònics o presencial, la Unitat Responsable corresponent haurà d'informar al ciutadà en el termini de 20 dies hàbils. El transcurs d'aquest termini es podrà suspendre en el cas que hi haja de requerir-se a l'interessat perquè, en un termini de 10 dies hàbils, formule els aclariments necessaris per a la correcta tramitació de la queixa o suggeriment.
Si transcorregut el termini no s'hagués obtingut cap resposta, l'interessat podrà dirigir-se a la Inspecció General de Serveis del Ministeri de Joventut i Infància per correu electrònic a la direcció inspeccionservicios@juventudeinfancia.gob.es a fi de conèixer els motius que han originat la falta de contestació i perquè aquesta Inspecció propose, en el seu cas, als òrgans competents l'adopció de les mesures oportunes.
Oficina de Registre del Ministeri de Joventut i Infància:
Passeig del Prado 18-20 (28071-Madrid)
Atenció telefònica i presencial de l'Oficina d'Assistència en matèria de Registres:
- Horari d'hivern (del 16 de setembre al 15 de juny)
- Dilluns a divendres: 9:00 a 17:30 h.
- Horari d'estiu (del 16 de juny al 15 de setembre)
- Dilluns a divendres: 8:00 a 15:00 h.
- Telèfons:
- 915 96 42 62
- 915 96 10 92
No serà necessaria cita prèvia per a l'atenció presencial en el lliurament de documentació encara que continuarà existint per a qui vulga sol·licitar-la que serà exclusivament a través del següent correu electrònic: citaregistro@dsca.gob.es facilitant nom i cognoms, DNI, telèfon de contacte, correu electrònic i tràmit sol·licitat.
Normativa sobre registre de documents
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic
- Reial decret 772/1999, de 7 de maig, pel qual es regula la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions davant l'Administració General de l'Estat, l'expedició de còpies de documents i devolució d'originals i el règim de les oficines de registre, en redacció donada pel Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i notificacions telemàtiques, així com la utilització de mitjans telemàtics per a la substitució de l'aportació de certificats pels ciutadans
Enllaços
- Oficines de Registre de l'Administració General de l'Estat
- Oficines de Registre de les Comunitats Autònomes
- Oficines de Registre de les Entitats Locals amb oficina integrada
Dades Personals
Consultar la informació en la secció de dades personals.