Presentació de Sol·licituds a través del Registre Electrònic General (REG)

Mentres no estiga operativa la seu electrònica del Ministeri de Joventut i Infància, Ordre JUI/893/2024, de 20 d'agost, per la qual es crea la seu electrònica associada del Ministeri de Joventut i Infància, la presentació electrònica d'escrits i sol·licituds vinculades a procediments i tràmits competència d'aquest Departament que no estiguen contemplats en les anteriors seus, hauran de presentar-se a través del Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat adjuntant els models de formularis facilitats a este efecte que es manifesten en les bases del procediment si escau.

El Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat és un registre per a la presentació d'Instàncies Genèriques i documents per a la seua tramitació amb destinació a qualsevol òrgan administratiu de l'Administració General de l'Estat, Organisme públic o Entitat vinculat o depenent d'aquests, d'acord al que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Per a realitzar el registre s'ha de disposar de DNI electrònic o Certificat electrònic en vigor.

Acces al REG