Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektoriala, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko 2015eko urriaren 1eko 40/2015 Legearen 147 eta 152 artikuluetan ezarritakoaren esparruan, Estatuko Administrazio Orokorraren, Autonomia Erkidegoen, Ceuta eta Melillako Hiri Autonomoen eta Administrazio Lokalaren arteko lankidetzarako organoa da, Espainiako Udal eta Probintzien Federazioaren bidez, haurtzaroa eta nerabezaroaren babes eta garapenerako politikak gauzatzeko.
Konferentzia Sektorialaren egoitza Gazteria eta Haurtzaroaren Ministerioan izango da eta, gainera, zerbitzuak behar bezala funtzionatzeko beharrezko guztia emango du, Konferentzia Sektorialeko kideei laguntza teknikoa eta bere Idazkaritzaren kudeaketa emateko.
2024ko Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektorialaren Txostena
Helburuak
Konferentzia Sektorialaren helburua administrazio publikoen arteko lankidetza, koordinazio eta elkarlana garatzea da haurtzaroaren eta nerabezaroaren eskubideen babes eta garapenaren alorrean, eta gai horretan hartzen diren erabakien aplikazioan koherentzia eta integrazio handiena lortzea, beste konferentzia sektorial batzuek garatutako lanari kalterik egin gabe.
- Orokorrean
Haurtzaroaren eta nerabezaroaren eskubideen babes eta garapenaren alorrean administrazio publikoek egiten dituzten jardueren koherentzia eta osagarritasuna bilatzea.
Eraginkortasun eta efizientzia handiagoa lortzea haur eta nerabeen gaian hainbat administrazio publikok bultzatutako politiken, programen eta proiektuen identifikazioan, formulazioan eta gauzatzean.Estatu mailako plan eta programa artikulatuen elaborazioan, garapenean eta jarraipenean parte hartzea, haurtzaroaren eta nerabezaroaren babes eta garapen politikak osatzen dituzten politikak gauzatzeko, baita dauden arau eta planen jarraipena eta ebaluazioa ere.
Lege Aurreproiektuen eta Arautegi Proiektuen Gorengo Auzitegiari jakinaraztea eta administrazio publikoen eskumen eremuan zuzenki eragiten dutenean edo sektore arteko araudian aurreikusita dagoenean, osoko bilkura nahiz talde mandatatuaren bidez.
Administrazio publikoen artean lankidetza estrategia eta plan espezifikoak ezarri eta bultzatzea, bikoiztasunak ezabatzeko ahalegina eginez eta zerbitzu publikoen eraginkortasun hobea lortuz.
Administrazio Publiko ezberdinek egindako ekintzei buruzko informazioa trukatzea, eskumenak egiteratzean eta beste administrazioei eragiten ahal dietenean.
Haurren eskuhartze publikoei buruzko koordetzio bide gisa balio izatea, gai horiei buruz kontsultak egiteko eta akordioak hartzeko.
Pisu aurrekontuen banaketa oinarritzen duten irizpide objektiboak ezartzea eta aurrekontu-kargu horiei dagozkien programak sendo jarraitzea, 2003ko azaroaren 26ko 47/2003 Legean aurreikusitakoarekin bat etorriz.
... Kontsulta gehiago:
- Haur eta nerabeen babes integralari buruzko espezifikoei dagokienez indarkeriaren aurrean
Administrazio publikoen parte-hartzea Haurren eta Nerabeen aurkako Indarkeria Desagertzearen Estrategia Diseinatzean, politika wo burutzeko eskumenak dituen ministeritza sailak bultzatuko duena, Haur eta Nerabeen Eskubideei buruzko Estrategia espainiarekin bat etorriz.
Osaketa
Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektoriala hurrengo organotan eratuko da:
- Osoko bilkura.
- Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektorialeko batzordea, laguntza eta aholkularitza organo gisa.
- Sortuko diren Lan Taldeak.
Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektorialaren erregelamenduaren PDF
- Osoko Bilkura
- Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektorialaren Osoko Bilkura honakoek osatzen dute:
- Presidencia: Gazteria eta Haurtzaroaren Ministerioko titularra izango da, Konferentzia Sektorialaren presidentea baita.
- Lehenengo lehendakaritzaordea: Autonomia Erkidegoetako eta Ceuta eta Melilla Hirietako Legebiltzarren titularretako bat.
- Bigarren lehendakaritzaordea: Haurren pobreziaren aurkako goi mandatarioaren titularra.
- Bokalak:
- Autonomia Erkidegoetako Legebiltzarren titularrak, haurtzaro eta nerabezaroaren politika eta garapen arloko eskumenak dituenak;
- Euskal Foru Aldundietako ordezkari bat, Baleareetako Kontsellu bakoitzeko ordezkari bat eta Cabildo bakoitzeko ordezkari bat, hitz egiteko eskubidea baina bozkatzeko eskubiderik gabe.
- Zuzendari orokor mailako ministerietako akuartu bakoitzeko ordezkari bat, adibidez, Inklusio ministerioko, barneko, kanpo zereginetarako, Justizia, barritaldekoak eta Hezkuntza eta Lanbide Heziketakoa, hitz egiteko eskubidea baina bozkatzeko eskubiderik gabe.
- Haur eta Nerabeen Eskubideen zuzentaritzako titularra, hitz egiteko eskubidea baina bozkatzeko eskubiderik gabe.
- ... hainbat gehiago.
- Haurren eta Nerabeen Konferentzia Sektorialaren Osoko Bilkura honakoek osatzen dute:
- Haur eta Nerabeen Konferentzia Sektorialeko batzordea
- Komisio Sektoriala osatzen dute:
- Estatuko Administrazio Orokorraren aldetik: Gazteria eta Haurtzaroaren Estatu Idazkaritzaren idazkaritza eta Gabinete zuzendariaren idazkaritza.
- Autonomia erkidego eta hirietako aldetik: ordezkari bat bakoitzeko, haurtzaro eta nerabezaro Euskal Autonomia Erkidegoek eskumenean duten azterburu titular moduan.
- Espainiako Udal eta Probintzien Federazioak izendatutako ordezkari bat Komisio Sektorialeko saioetara joan daiteke.
- Komisio Sektorialeko lehendakaritzari Gazteria eta Haurtzaroaren Estatu Idazkaritzako arduraduna emango zaio, hutsunea, absente edo gaixatzeko kasuetan Gabinete zuzendariaren arduradunak ordez dezake.
- Komisio Sektorialeko idazkaritza, hitz egiteko eskubidea baina bozkatzeko eskubiderik gabe, Haur eta nerabeen Eskubideen zuzentaritzako titulargunekoak hartuko dute, absente edo gaixorik dagoenean, Gazteria eta Haurtzaroaren Estatu Idazkaritzako gaixotasun gisa izendatutako udal langile edo funtzionario batek ordez dezake.
13. artikulua. Funtzioak
- Komisio Sektorialak honako funtzioak beteko ditu:
- Konferentzia Sektorialeko bileren prestaketa, bilerako deialdian agertzen diren gaiak tratatuko baitira.
- Konferentzia Sektorialak hartzen dituen akordioak jarraitzea.
- Sortutako lan taldeak jarraitu eta ebaluatzea.
- Konferentzia Sektorialaren bileraren aurretiko Komisio Sektorialeko "bilera" egyna egingo da, bilera horien maiztasuna handitu dezakete, Estaukiko Administrazio Orokorraren eta Autonomia Erkidegoan haurtzaro eta nerabezaroaren bameta eta garapen politiketan arteko lankidetza indar dezakete.
- Komisio Sektoriala osatzen dute:
Akordioak
- 2024 urtea
Haur eta Nerabeen Babeserako Neurrien Datu Estatistikoen Buletinaren Eguneraketa (BOLETINF) (2024ko abenduaren 3a)
Autonomia erkidegoen arteko lurralde banaketarako proposamenets Ceutako hiriekiko, bigarren zatia 2024rako immigrante bakarreko 20 milioi eurorekin zentratutako, heziketa izaera magna denak babesteko. (2024ko uztailaren 10a)
- 2023 urtea
Hiru partean 20 milioi euroko bigarren banaketa 2023ko Euskadi eta Nafarroa izan ezik antza eusten da konteningentu guztiekiko 20 milioi eurorekin. (2023ko abenduaren 12a)
Akordioen proposamena estatuaren bat etorriz, banapen programa digitalak teamurrei zuzenduak CENTRO sektorean. 2022ko abenduaren 13an 50 milioi euroren programa dira. (2023ko urriaren 11a)
Ministro Prentsaurreko hartu tradizio bat Estrategia Legea lurreko 2023-2030. (62/1996) gazte erregimena estatubatuarreko neurrietan hobezi fokoa aurreirekiko. Indartzailean hartu Mark Eskudunak landetxeetan. (2023ko martxoaren 29a)
Proposamenen banaketa zenbait protagonista buletinetarako. 2023ko aurrekontu hartu ere bizimodu berrian laguntzarekin 15 milioi euroren arabera. (ES35192) (2023ko martxoaren 29a)
- 2022 urtea
Aurreko etxebizitza kontzeptua 50 milioi euroko eskubideka guztiak lurralde osorako, babesi osorako, misterioen arteutapu hori erabiliz. (2022ko abenduaren 13a)
Autonomia erkidegoei dagokien 2022ko lurralde banaketak ez okupea, ingurumen gerrarekin erreakzio bikoitza eragiten duten independentzia ikuspegia aurreratzen du esan nahi den 2022ko hilaren 21ean. (2022ko azaroaren 21a)
Espainiako estatuaren Premiazko egon nahiz, espazioaren alokairu eta generazioan presipitatua. Hala ere, 8 milioi euro finkatu dira ikuspegi hauen artez gainditzeko —jazarri handiak. (2022ko azaroaren 8a)
50 milioi euroko kontzeptua instrumentu tekniko laguntzaile, koordinazio egokiarentzako ikasleak (hurrengoak) 2022-24 urte arte ulertu. (60 europora) laguntzarako. (2022ko urriaren 17a)
Hurrengo lan erreklamatzeko ohiko aurrekontu 22.4 milioi euro, berreskuraturako, eta errenta bereziak ao kentzeko eta kentzeko banaketa. Urrian 2022ko uzean. (2022ko irailaren 30a)
Prozesu bat ikuskatuko marketa, tohatsu abortaziorako itzulgarritasunik erronka garai korekontu, prozesu honetan berriz ere kraftagune exalgia gauzatuta, joten gabe. (2022ko irailaren 30a)
Etxebizitzarantzako instrumentua. Ulerkorrak, 67 europoren edo oro har, bariazio handiak lan suspertuz eta egitura martxa. (2022ko uztailaren 27a)
Erabakia salbuespenezko esparruetan haur eta nerabeentzat babesteko lehen urrats baita, sexualize zorrotza da, eta 75.4 milioi euro. (2022ko maiatzaren 5a)
2022ko martxoaren 9ko aurrebiderik gabe ez da katalogatua. (2022ko martxoaren 9a)
- 2021 urtea
Esker-lan handiko eta protekziorik gabeko erantzunik Vermected auzitan, lehen hezkuntzara, batasuna 20.000 europorekin heziketa modalitateetan. (2021eko azaroaren 15a)
Konferentzia Sektorialen bilerak buruzko informazioa lortzeko eskuratu webgune honetara.
OpenAI-rekin automatikoki itzulia gaztelaniatik