Presentació de Sollicituds a través del Registre Electrònic General (REG)

En tant que no estigui operativa la seu electrònica del Ministeri de Joventut i Infància, Ordre JUI/893/2024, de 20 d'agost, per la qual es crea la seu electrònica associada del Ministeri de Joventut i Infància, la presentació electrònica d'escrits i sol·licituds vinculades a procediments i tràmits competència d'aquest Departament que no estiguin contemplats en les anteriors seus, s'hauran de presentar a través del Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat adjuntant els models de formularis facilitats a tal efecte que es manifestin en les bases del procediment si escau.

El Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat és un registre per a la presentació d'Instàncies Genèriques i documents per a la seva tramitació amb destinació a qualsevol òrgan administratiu de l'Administració General de l'Estat, Organisme públic o Entitat vinculat o dependent a aquests, d'acord amb el disposat a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Per realitzar el registre s'ha de disposar de DNI electrònic o Certificat electrònic vigent.

Accés al REG