Consultes generals
La OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OIAC) ofereix als ciutadans la informació administrativa necessària que els permet l'accés al coneixement dels seus drets i obligacions, així com a la utilització dels béns i serveis públics, de conformitat amb el que s'estableix en el Reial decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció al ciutadà.
L'atenció ciutadana per rebre informació general del Ministeri de Joventut i Infància, la seva estructura organitzativa i el funcionament ordinari dels serveis es realitzarà a través del correu a tal fi (oiac@juventudeinfancia.gob.es) o a través dels següents formularis:
- En línia accedint a aquest formulari
- Descarregar formulari per presentar la sol·licitud presencialment
Queixes i Suggeriments del Ministeri de Joventut i Infància.
Segons el que es disposa a l'Article 15 del Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat a l'Administració General de l'Estat, les ciutadanes i els ciutadans podran formular les seves queixes o suggeriments presencialment, per correu postal o per mitjans telemàtics.
Les queixes i suggeriments relatives a qualsevol unitat del Ministeri de Joventut i Infància es poden gestionar electrònicament o de forma presencial en el Registre del Ministeri situat al Pº del Prado 18-20 de Madrid i en qualsevol dels Registres autoritzats a l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques o per correu postal.
Descarregar formulari per presentar la queixa presencialment.
Rebuda la queixa o suggeriment, ja sigui per mitjans electrònics o presencials, la Unitat Responsable corresponent haurà d'informar al ciutadà en el termini de 20 dies hàbils. El transcurs d'aquest termini es podrà suspendre en el cas que s'hagi de requerir a l'interessat perquè, en un termini de 10 dies hàbils, formuli les aclaracions necessàries per a la correcta tramitació de la queixa o suggeriment.
Si transcorregut el termini no s'ha obtingut cap resposta, l'interessat es podrà dirigir a la Inspecció General de Serveis del Ministeri de Joventut i Infància per correu electrònic a l'adreça inspeccionservicios@juventudeinfancia.gob.es amb la finalitat de conèixer els motius que han originat la falta de contestació i perquè aquesta Inspecció proposi, si s'escau, als òrgans competents l'adopció de les mesures oportunes.
Oficina de Registre del Ministeri de Joventut i Infància:
Passeig del Prado 18-20 (28071-Madrid)
Atenció telefònica i presencial de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres:
- Horari d'hivern (del 16 de setembre al 15 de juny)
- Dilluns a divendres: 9:00 a 17:30 h.
- Horari d'estiu (del 16 de juny al 15 de setembre)
- Dilluns a divendres: 8:00 a 15:00 h.
- Telèfons:
- 915 96 42 62
- 915 96 10 92
No serà necessària cita prèvia per l'atenció presencial en el lliurament de documentació encara que seguirà existint per a qui vulgui sol·licitar-la que serà exclusivament a través del següent correu electrònic: citaregistro@dsca.gob.es facilitant nom i cognoms, DNI, telèfon de contacte, correu electrònic i tràmit sol·licitat.
Normativa sobre registre de documents
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
- Reial decret 772/1999, de 7 de maig, pel qual es regula la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions davant l'Administració General de l'Estat, l'expedició de còpies de documents i devolució d'originals i el règim de les oficines de registre, en redacció donada pel Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i notificacions telemàtiques, així com la utilització de mitjans telemàtics per a la substitució de l'aportació de certificats pels ciutadans
Enllaços
- Oficines de Registre de l'Administració General de l'Estat
- Oficines de Registre de les Comunitats Autònomes
- Oficines de Registre de les Entitats Locals amb oficina integrada
Dades Personals
Consulteu la informació a la secció de dades personals.