Herritarrentzako informazioa eta arreta

Kontsulta orokorrak

The HERRITARREN INFORMAZIO ETA ARRETA BULEGOAK (OIAC) informazio administratiboa eskaintzen die herritarrei, eta horrek beren eskubideak eta betebeharrak ezagutzeko aukera ematen die, baita ondasun eta zerbitzu publikoak erabiltzeko ere, 1996ko otsailaren 9ko Errege Dekretuan 208/1996 ezarritakoaren arabera.   

Gazteria eta Haurren Ministerioaren informazio orokorra jasotzeko herritarren arreta, ministerioaren egitura antolaketari eta zerbitzuen funtzionamendu arruntari buruz, honako posta elektronikoaren bidez egingo da (oiac@juventudeinfancia.gob.es) edo honako formulario hauen bidez:

     -    Online sarbidea formulario honetan          
     -  Formularioa deskargatu zure eskaera aurkezteko.

Gazteria eta Haurren Ministerioaren kexak eta iradokizunak.

2005ko uztailaren 29ko Errege Dekretuan 951/2005 ezarritakoa betez, Estatuko Administrazio Nagusiaren kalitatearen hobekuntza orokorraren esparrua ezartzen duena, herritarrek kexak edo iradokizunak aurkez ditzakete, aurrez aurre, posta bidez edo baliabide telematikoen bidez.

Gazteria eta Haurren Ministerioaren edozein unitateri buruzko kexak eta iradokizunak elektronikoki edo ministerioaren erregistroan aurkeztu ahal izango dira Madrid Paseo del Prado 18-20n eta Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legeko 16. artikuluko 4. atalean baimendutako erregistroetako batean edo posta bidez.

Aurkeztu zure kexa edo iradokizuna Estatuko Administrazio Orokorraren Erregistro Elektronikoaren bidez

Formularioa deskargatu zure kexa aurrez aurre aurkezteko.

Kexa edo iradokizuna elektronikoki edo aurrez aurre jasotakoan, dagokion Unitate Arduraedunak 20 egun balioduneko epean jakinarazi beharko dio herritarrari. Epe horretan zehar eten ahal izango da, interesdunari 10 egun balioduneko epean argibideak eskatzeko beharrezkoak diren argibideak eskatzeko.

Epea igaro ondoren erantzunik jaso ez bada, interesdunak Gazteria eta Haurren Ministerioko Zerbitzuen Ikuskaritza Orokorrera jo dezake inspeccionservicios@juventudeinfancia.gob.es helbide elektronikora, erantzun eza eragin duten arrazoiak ezagutzeko eta Ikuskaritzak, hala badagokio, organo eskudunei beharrezko neurriak har ditzaten proposatzeko.

Gazteria eta Haurren Ministerioko Erregistro Bulegoa:

Paseo del Prado 18-20 (28071-Madrid)

Erregistroko Bulegoaren arreta telefono eta aurrez aurre:

  • Neguko ordutegia (irailaren 16tik ekainaren 15era)
    • Astelehenetik ostiralera: 9:00etatik 17:30etara.
  • Udako ordutegia (ekainaren 16tik irailaren 15era)
    • Astelehenetik ostiralera: 8:00etatik 15:00etara.
  • Telefonoak : 
    • 915 96 42 62
    • 915 96 10 92

Ez da aurretiko hitzordurik behar  dokumentazioa entregatzeko aurrez aurreko arretara joateko, baina hitzordua eskatu nahi dutenek posta elektroniko baten bidez egingo dute, honako helbidera idatzita: citaregistro@dsca.gob.es, izen eta abizenak, NANa, kontaktu telefonoa, posta elektronikoa eta eskatu nahi den izapidea emanez.

Dokumentuen erregistroari buruzko araudia

  • 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen Legea
  • 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren Legea
  • 772/1999 Errege Dekretua, maiatzaren 7koa, Estatuko Administrazio Orokorraren aurrean eskaerak, idatziak eta jakinarazpenak aurkezteko, dokumentuen kopiak egiteko eta jatorrizkoak itzultzeko arauak, eta 2003ko otsailaren 21eko 209/2003 Errege Dekretuak telematika bidezko jakinarazpenak eta erregistroak arautzen dituena.

Estekak

Datu Pertsonalak

Kontsultatu informazioa datu pertsonalak atalean.

OpenAI-rekin automatikoki itzulita gaztelaniatik