Presentación de Solicitudes a través do Rexistro Electrónico Xeral (REG)

En tanto en canto non estea operativa a sede electrónica do Ministerio de Xuventude e Infancia, Orde JUI/893/2024, do 20 de agosto, pola que se crea a sede electrónica asociada do Ministerio de Xuventude e Infancia, a presentación electrónica de escritos e solicitudes vinculadas a procedementos e trámites competencia deste Departamento que non estean contemplados nas anteriores sedes, deberán presentarse a través do Rexistro Electrónico Xeral da Administración Xeral do Estado achegando os modelos de formularios facilitados a tal fin que se manifesten nas bases do procedemento se procede.

O Rexistro Electrónico Xeral da Administración Xeral do Estado é un rexistro para a presentación de Instancias Xerais e documentos para a súa tramitación con destino a calquera órgano administrativo da Administración Xeral do Estado, Organismo público ou Entidade vinculada ou dependente destes, de acordo ao disposto na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Para realizar o rexistro débese dispoñer de DNI electrónico ou Certificado electrónico en vigor.

Acceso ao REG

Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán