Consultas xerais
A OFICINA DE INFORMACIÓN E ATENCIÓN Á CIDADANÍA (OIAC) ofrece á cidadanía a información administrativa necesaria que lles permite o acceso ao coñecemento dos seus dereitos e obrigas, así como á utilización dos bens e servizos públicos, de conformidade co establecido no Real Decreto 208/1996, do 9 de febreiro, polo que se regulan os servizos de información administrativa e atención á cidadanía.
A atención á cidadanía para recibir información xeral do Ministerio de Xuventude e Infancia, a súa estrutura organizativa e o funcionamento ordinario dos servizos realizarase a través do correo a tal fin (oiac@juventudeinfancia.gob.es) ou a través dos seguintes formularios:
- En liña accedendo a este formulario
- Descargar formulario para presentar a súa solicitude presencialmente
Queixas e Suxestións do Ministerio de Xuventude e Infancia.
Segundo o disposto no Artigo 15 do Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, a cidadanía poderá formular as súas queixas ou suxestións presencialmente, por correo postal ou por medios telemáticos.
As queixas e suxestións relativas a calquera unidade do Ministerio de Xuventude e Infancia poden xestionarse electronicamente ou de forma presencial no Rexistro do Ministerio situado no Pº do Prado 18-20 de Madrid e en calquera dos Rexistros autorizados no apartado 4 do artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas ou por correo postal.
Formule a súa queixa ou suxestión a través do procedemento Queixas e suxestións do Ministerio de Xuventude e Infancia dispoñible na súa sede electrónica.
Descargar formulario para presentar a súa queixa presencialmente.
Recibida a queixa ou suxestión, sexa por medios electrónicos ou presencial, a Unidade Responsable correspondente deberá informar á cidadanía no prazo de 20 días hábiles. O transcurso de dicho prazo poderá ser suspendido no caso de que deba requirirse ao interesado para que, nun prazo de 10 días hábiles, formule as aclaracións necesarias para a correcta tramitación da queixa ou suxestión.
Se transcorrido o prazo non se obtivese ningunha resposta, o interesado poderá dirixirse á Inspección Xeral de Servizos do Ministerio de Xuventude e Infancia por correo electrónico á dirección inspeccionservicios@juventudeinfancia.gob.es a fin de coñecer os motivos que orixinaron a falta de contestación e para que dita Inspección propoña, no seu caso, aos órganos competentes a adopción das medidas oportunas.
Oficina de Rexistro do Ministerio de Xuventude e Infancia:
Paseo do Prado 18-20 (28071-Madrid)
Atención telefónica e presencial da Oficina de Asistencia en Materia de Rexistros:
- Horario de inverno (do 16 de setembro ao 15 de xuño)
- Luns a venres: 9:00 a 17:30 h.
- Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro)
- Luns a venres: 8:00 a 15:00 h.
- Os días 24 e 31 de decembro a Oficina de Atención ao Público do Paseo do Prado 18-20 permanecerá pechada.
- Teléfonos:
- 915 96 42 62 / 915 96 10 92 (só se atenderá para información sobre asistencia en materia de rexistros)
Non será necesario cita previa para a atención presencial na entrega de documentación aínda que seguirá existindo para quen queira solicitala que será exclusivamente a través do seguinte correo electrónico: citaregistro@dsca.gob.es facilitando nome e apelidos, DNI, teléfono de contacto, correo electrónico e trámite solicitado.
Normativa sobre rexistro de documentos
- Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
- Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público
- Real Decreto 772/1999, do 7 de maio, polo que se regula a presentación de solicitudes, escritos e comunicacións ante a Administración Xeral do Estado, a expedición de copias de documentos e devolución de orixinais e o réxime das oficinas de rexistro, en redacción dada polo Real Decreto 209/2003, do 21 de febreiro, polo que se regulan os rexistros e notificacións telemáticas, así como a utilización de medios telemáticos para a substitución da achega de certificados pola cidadanía
Ligazóns
- Oficinas de Rexistro da Administración Xeral do Estado
- Oficinas de Rexistro das Comunidades Autónomas
- Oficinas de Rexistro das Entidades Locais con oficina integrada
Datos Persoais
Consultar a información na sección de datos persoais.
Plan de Medidas de Impulso da Reutilización da Información do Ministerio de Xuventude e Infancia
A Lei 37/2007, do 16 de novembro, sobre reutilización da información do sector público, así como o Real Decreto 1495/2011 que desenvolve dita lei, establecen a regulación aplicable á reutilización da información elaborada ou custodiada polas instancias públicas, en base á potencialidade que lle confire o desenvolvemento da sociedade da información, o grande interese para as empresas á hora de operar nos seus ámbitos de actuación, contribuír ao crecemento económico e a creación de emprego, e para a cidadanía como elemento de transparencia e guía para a participación democrática.
Na disposición adicional primeira da Lei 37/2007 establécese que os Ministerios desenvolverán plans e programas de actuacións dirixidos a facilitar a reutilización da información do sector público en aras de promover o crecemento do sector de contidos dixitais, podendo establecer co resto das Administracións públicas os mecanismos de colaboración que se estimen pertinentes para a consecución de dito obxectivo.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán